preloader
Deze website maakt gebruik van cookies. De essentiële en functionele cookies zijn nodig voor het goed functioneren van de website en kunnen niet worden geweigerd. Andere cookies worden gebruikt voor statistische doeleinden (analytische cookies) en worden enkel geplaatst nadat je een keuze gemaakt hebt. Lees er meer over in ons Cookiebeleid. cookie rechtsonder op onze website..
Accepteer alles
Cookies instellen
Afwijzen
cookie
Cookies configureren / Configurez les cookies / Cookies configuration

(NL) Functionele cookies zijn essentieel voor de werking van de website en kunnen niet worden gedeactiveerd. Om uw ervaring te verbeteren, worden andere cookies gebruikt. U kunt ervoor kiezen om ze uit te schakelen. Ze kunnen op elk moment worden gewijzigd via dit venster.

(FR) Les cookies fonctionnels sont essentiels pour le fonctionnement du site internet et ne peuvent être désactivés. Pour améliorer votre expérience, d'autres cookies sont utilisés. Vous pouvez choisir de les désactiver. Ils restent modifiables à tout moment via cette fenêtre.

(EN) Functional cookies are essential for the operation of the website and cannot be deactivated. To improve your experience, other cookies are used. You can choose to turn them off. They can be modified at any time via this window.

Functionele cookies / Cookies fonctionnels / Functional cookies
Analytics- en marketingcookies / Cookies d'analyse et de marketing / Analysis and marketing cookies
Opnemen / Sauvegarder / Save

EEG lanceert nieuwe employer branding campagne

Eerder deze maand lanceerde familiale bouwgroep EEG met succes een nieuwe employer brandingcampagne. Hierin positioneert EEG zich als een unieke werkgever die het positieve verschil maakt voor de medewerkers, de opdrachtgevers en onze maatschappij. Met de hashtag #mEEGapower zet EEG in deze campagne haar medewerkers in de schijnwerpers. Verder is EEG’s nieuwe EVP (Employee Value Proposition) gebaseerd op vijf pijlers, die van EEG een unieke werkgever maken.
EEG lanceert nieuwe employer branding campagne

NIEUWE CAMPAGNE

De technische bedrijvengroep EEG zet haar medewerkers in de schijnwerpers met de nieuwe employer branding campagne #mEEGapower. Bij EEG hebben medewerkers geen cape nodig om het verschil te maken – zij brengen elke dag leven in gebouwen en creëren een comfortabele omgeving waar mensen wonen, werken, leren, ontspannen en verzorgd worden.

Met de hashtag #mEEGapower geeft EEG duidelijk aan dat haar kracht komt van haar mensen. Met deze campagne wil EEG niet alleen haar waardering uitspreken voor haar medewerkers, maar ook nieuwe talenten aantrekken die zich kunnen vinden in de unieke missie van EEG. 

De campagne werd in maart gelanceerd met een dedicated pagina op EEG’s website. Filmpjes en foto’s van medewerkers die concreet uiting geven aan deze kracht, illustreren perfect de nieuwe EVP en geven duidelijk aan waarom werken bij EEG zo aantrekkelijk is.


WAAROM WERKEN BIJ EEG UNIEK IS

Bij EEG gaan werksfeer en ambitie hand in hand. Een open en informele werksfeer zorgt ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en samen kunnen groeien. Hard werken en teamwork staan centraal, met een gezamenlijke focus op duurzame en innovatieve projecten die echt het verschil maken. Of het nu gaat om grootschalige werven of gespecialiseerde opdrachten, medewerkers krijgen volop kansen om hun vaardigheden te ontwikkelen en te werken met de nieuwste tools en technologieën. Variatie en ontwikkeling maken elke opdracht uitdagend en leerrijk.

De maatschappelijke impact van EEG is tastbaar in projecten die het verschil maken voor mensen en gemeenschappen. EEG integreert technische oplossingen in scholen, kantoren, zwembaden en cultuurcentra. Als marktleider in de zorgsector en een betrouwbare partner voor organisaties zoals Arresthuis Antwerpen, VRT Brussel en NMBS Gent-Sint-Pieters, draagt EEG bij aan een duurzame toekomst waarin comfort en welzijn centraal staan.

Met 90 jaar ervaring en een team van 850 gedreven medewerkers verspreid over verschillende vestigingen, blijft EEG bouwen aan een stabiele en duurzame toekomst. Een echt groepsgevoel, vertrouwen, autonomie en ownership zijn kernwaarden binnen de organisatie. Medewerkers krijgen de ruimte om hun loopbaan vorm te geven en hun expertise maximaal in te zetten. Autonomie en duurzame samenwerkingen staan centraal, en EEG blijft als financieel gezonde groep vooruitkijken naar nieuwe uitdagingen en mogelijkheden.

"In een snel veranderende en krappe arbeidsmarkt is een sterke Employer Value Proposition of EVP essentieel. Voor mij is een duidelijk EVP absoluut noodzakelijk, bij EEG willen we namelijk de beste technische talenten aantrekken, maar hen ook een omgeving bieden waarin ze kunnen groeien, impact maken en zich goed voelen op het werk. Onze campagne straalt waardering uit voor onze medewerkers en is zo opgezet dat ze ook nieuwe technische talenten triggert," aldus hr-directeur Nathalie Gistelinck.

 

31 maart 2025